
Distributed Order Management (DOM)
Easy DOMIntegrujte a centralizuje alokaci objednávek se softwarem Easy DOM. Toto softwarové řešení optimalizuje výběr míst expedice pomocí strategií vícekanálového plánování a koordinace, maximalizuje efektivnost a ziskovost spolu s transformací vašeho dodavatelského řetězce.
Softwarové řešení, které sjednocuje dodavatelský řetězec za účelem flexibilního, inteligentního, vícekanálového plánování a koordinace objednávek.
Easy DOM je cloudový systém řízení distribuce objednávek, který optimalizuje výběr míst realizace objednávek v rámci sítě skladů a distribučních středisek. Easy DOM funguje na bázi dostupnosti zásob a souboru pravidel stanovení priorit sestavených na základě obchodního modelu firmy. Aby toho dosáhl, tento software integruje a synchronizuje všechny jednotlivé aktéry dodavatelského řetězce. Patří mezi ně sklady, prodejny, poskytovatelé externích logistických služeb (3PL) a expediční firmy stejně jako systémy ERP, trhy a call centra. Easy DOM je univerzální a robustní software, který nabízí dokonalé řešení problémů s velkým počtem kanálů maloobchodního prodeje. Umožňuje mít dokonalý přehled o zásobách a zefektivňuje plánování a koordinaci objednávek. Navíc splňuje rostoucí požadavky spotřebitelů, jako je přístup k různým prodejním kanálům a možnostem dodávky (jako je dodávka až domů nebo vyzvednutí na prodejně). Díky široké škále funkcí určených k optimalizaci alokací objednávek a poskytování jedinečné zákaznické zkušenosti pomáhá Easy DOM maximalizovat efektivnost provozu i nákladů.
-
Optimalizace trasování objednávek
Objednávky jsou automaticky přiřazovány ideálním expedičním místům podle úrovně zásob každého střediska a jeho pracovní kapacity a na základě předem nakonfigurovaných pravidel stanovení priorit (například priorit objednávek, expedičních nákladů a dodacích lhůt). Proces plánování a koordinace se upravuje na míru požadavků obchodního modelu za účelem minimalizace nákladů a maximalizace výhod.
-
Viditelnost globálních zásob
Souhrnné i dělené náhledy úrovně zásob jednotlivých položek nabízejí dynamickou, vzájemně provázanou představu o dostupnosti zásob v reálném čase a jejich toku dodavatelským řetězcem.
-
Maximální spokojenost zákazníků
Inteligentní koordinace objednávek nabízí nákupní zkušenost, která plní požadavky zákazníků a pohání prodeje vpřed. Zajišťuje, že přislíbené dodávky jsou realizovány prostřednictvím rychlých, včasných a bezchybných expedic. Funkce orientované na zákazníka posilují zákaznickou loajalitu prostřednictvím možnosti sledování objednávky a efektivního řízení změn a řešení incidentů.
-
Integrace několika úrovní a kanálů
Konsolidace všech úrovní dodavatelského řetězce usnadňuje řízení složitých scénářů v podnicích s velkou distribuční sítí zahrnující několik různých prodejních kanálů a expedičních míst. Systém je snadné integrovat s různými systémy ERP, WMS a dalším externím softwarem pro zajištění rychlé implementace v různých typech podniků.
Software určený pro hladkou integraci dodavatelského řetězce
Systém řízení distribuce objednávek společnosti Mecalux obsahuje skupinu funkcí, které propojují a synchronizují jednotlivé uzly dodavatelského řetězce, podporují realizaci objednávek a efektivnost expedice. Prostřednictvím plně konfigurovatelných obchodních pravidel se tento systém řízení objednávek přizpůsobuje cílům a potřebám všech typů společností.
Katalogy
Distributed Order Management (DOM)
Pokročilý software pro správu objednávek pro podniky s více distribučními středisky
Stažení