Logismarket upevňuje svou pozici v prvním pololetí tohoto roku

28 Zář 2007

Logismarket, průmyslový adresář provozovaný Mecaluxem, zaznamenal v prvním semestru 2007 celkem 5 467 948 návštěv (evropské údaje kontrolované Kanceláří pro kontrolu šíření komunikačních médií OJD) a umožnil 969 177 obchodních kontaktů mezi dodavateli a firmami hledajícími výrobky a služby z oblasti logistiky, skladování, obalových technik a průmyslových vybavení. Tyto údaje svědčí o nárustu o 21,8% v návštěvnosti portálu a o 23% ve zprostředkovaných kontaktech vzhledem ke stejnému období minulého roku. Tímto Logismarket jako jeden z největších průmyslových katalogů posiluje svou pozici zprostředkovatele obchodních kontaktů mezi nákupčími a 3 100 firmami umístěných na portálu s více než 53 000 inzerovanými produkty.

V průběhu prvního pololetí se pak květen stal rekordním měsícem co do návštěvnosti portálu od počátku jeho existence překračujíc jeden milión návštěv, přesněji 1.080.332, a zaznamenal tak 28,9% nárust vzhledem k měsíci květnu minulého roku. Květnová bilance zprostředkovaných kontaktů je více než uspokojivá: zvýšení o 32% ve srovnaní s minulým rokem, celkem 191 343 kontaktů. Tato vzrůstající tendence pokračuje i ve druhém pololetí 2007: za měsíc červenec bylo registrováno 159 862 obchodních kontaktů, o 29% více než minulý rok.

Logismarket tak posiluje svou obchodní pozici pro zprostředkování kontaktů mezi firmami a dodavateli výrobků a služeb jako jsou rudly, průmyslová vozidla, kontejnery, pásy, vybavení pro automatizaci, transport, průmyslové vybavení, software, etiketování, pracovní pomůcky, prostředky ochrany práce a jiné průmyslové služby. Potenciální zákazník pak může díky Logismarketu konzultovat produkty a služby a srovnat nabízené podmínky různých firem.

Usnadňuje prodej na různých trzích
Za úspěchem Logismarketu stojí především příležitost pro lokální i mezinárodní firmy prodávat na místech mimo dosah svých obchodníků.

Navíc disponuje vlastními sity pro Španělsko, Portugalsko, Francii, Itálii, Německo, Benelux, Velkou Británii, Rakousko, Švýcarsko, Polsko a Českou republiku v příslušných jazycích.

Logismarket rovněž publikuje pro každou zemi papírový katalog, který se v celkovém nákladu 250 000 distribuje po celé Evropě. Dále pak začala skupina Mecalux ve Španělsku vydávat odborný dvoutýdeník, ve kterém seznamuje odbornou veřejnost o novinkách z oblasti technologií, výroby, surovin, práva atd.

Jak funguje
Logismarket prezentuje 53 000 produktů zařazených podle příslušných kategorií. Eventuální kupce pak může vyhledávat podle firmy či produktu. Při vyhledávání podle firem se mu zobrazí kompletní informace o firmě, kontaktní údaje a seznam výrobků. Vyhledáváním podle produktů, nalezne jejich detailní technický popis, fotku, modely, katalog a může si vyžádat cenovou nabídku vyplněním on-line formuláře, po telefonu, faxem či přes internetové stránky. Firma tak získává přímo žádosti o informace a o cenové nabídky.

Logismarket přináší firmám nové obchodní příležitosti a větší povědomí o značce. Díky tomu firmy posilují a doplňují své obchodní teamy bez fyzického omezení a přitahují eventuální kupce na své webové stránky. Informace zaslaná Logismarketem je transparentní a je možné vysledovat vývoj návštěv u dané firmy: návštěvnost jejich produktů či dodaných dokumentů, kontakty mailem, telefonem či faxem.

Adresy Logismarketu:

  • www.logismarket.es (Španělsko).
  • www.logismarket.pt (Portugalsko).
  • www.logismarket.fr (Francie).
  • www.logismarket.it (Itálie).
  • www.logismarket.de (Německo).
  • www.logismarket.be (Benelux).
  • www.logismarket.co.uk (Velká Británie).
  • www.logismarket.at (Rakousko)
  • www.logismarket.ch (Švýcarsko)
  • www.logismarket.pl (Polsko)

    LOGISMARKET je průmyslový katalog, který působí jako prostředník mezi firmami z oblasti logistiky, skladování, obalové techniky a průmyslového vybavení, ať už se jedná o jakýkoliv typ průmyslového produktu či služby. Logismarket byl vytvořen skupinou Mecalux. V roce 2005 došlo k jeho začlenění do skupiny pro optimalizaci jeho řízení. Od začátku se jedná o sázku skupiny Mecalux na schopnosti nových technologií vytvářet obchodní příležitosti a přeměňovat tak logistický a průmyslový sektor.

    LOGISMARKET je součástí skupiny MECALUX, jednoho ze světových leaderů v oblasti globálních skladovacích řešení. Její hlavní aktivitou je návrh, výroba, prodej a poskytování služeb souvisejících s kovovými regály, automatickými sklady a jinými řešeními skladování. Díky akvizici značek TKINSA (divize automatizace skladů skupiny ThyssenKrupp) a Esmena disponuje skupina Mecalux osmi produkčními závody v šesti zemích, přímým obchodním zastoupením v 16 zemích, 3 000 odborníky a obratem za rok 2006 ve výši 531,1 milióny euro. Mecalux se může pochlubit strategickou pozicí pro technologický rozvoj automatického skladování a implementací na všech trzích, kde podniká. www.mecalux.com.